امکانات جامع فرآیند یار

فرآیند یار با ارائه مجموعه‌ای کامل و یکپارچه از ابزارها، تمام جنبه‌های کسب‌وکار شما را پوشش می‌دهد تا با خیالی آسوده بر رشد و توسعه تمرکز کنید.

مدیریت فروش و سفارشات

از ثبت پیش‌فاکتور و سفارش تا صدور فاکتور نهایی، مدیریت وضعیت‌های سفارش و پیگیری تحویل به مشتری.

مدیریت انبار و موجودی

کنترل دقیق موجودی، تعریف انبارهای متعدد، مدیریت اسناد (رسید و حواله)، مجوزهای خروج و مشاهده کاردکس کالا.

مدیریت مشتریان (CRM)

پروفایل کامل مشتری، تاریخچه تعاملات، مدیریت سقف اعتبار، و دسترسی به سوابق مالی در یک پلتفرم یکپارچه.

مدیریت خرید و تامین‌کنندگان

مدیریت کامل فرآیند خرید از ثبت درخواست تا دریافت کالا، و مدیریت اطلاعات و سوابق تامین‌کنندگان.

مدیریت مالی و قیمت‌گذاری

صدور فاکتور، فاکتور اصلاحی، مدیریت پرداخت‌ها و تعریف لیست‌های قیمت متنوع برای مشتریان مختلف.

مدیریت کالا و دسته‌بندی

تعریف نامحدود کالا و خدمات، ایجاد دسته‌بندی‌های چندسطحی، و مدیریت ویژگی‌های فنی و تصاویر محصولات.

پشتیبانی و پایگاه دانش

سیستم تیکتینگ داخلی برای ارتباطات تیمی و مدیریت درخواست‌ها، همراه با یک پایگاه دانش برای ثبت اطلاعات.

گزارش‌گیری و خروجی

گزارش‌های زمان‌بندی شده و دسترسی کنترل‌شده به خروجی‌های مختلف سیستم برای تحلیل داده‌ها.

مدیریت سیستم

مدیریت کاربران، دسترسی‌ها، تهیه نسخه پشتیبان زمان‌بندی شده و مشاهده لاگ فعالیت‌های سیستم.